tiistai 5. marraskuuta 2013

87.

Täällä taas! Niin se vain marraskuu taas tuli. Toisaalta, vuodenvaihtumiseen ei oo enää kuin vajaa 2kuukautta. Odotan innolla sitä, kun pääsee kavereiden kanssa viettämään iltaa ja ampumaan raketteja taivaalle..Raketit on niin upeita, vaikka onkin aikamoista rahantuhlausta.

Mua odottaa torstaina englannin ja tekstinkäsittelyn koe. Tiistaina oli jo enkun kuuntelu, joka meni mun mielestä ihan hyvin, mutta tuosta loppukokeesta en nyt oo niin varma miten menee. Eli vapaaehtoiset, mua saa tulla auttamaan enkus ennen koetta :-D
Tiina tuli pitkästäaikaa käymään mun kämpillä tänään, ja otettiin sitten muutamia kuvia. Mulla olis kuvausideoita vaikka muille jakaa, mutta kun se toteutus. Äsh! En vain saa kuvaukseen tarvittavia materiaaleja mistään tai siltä musta aina tuntuu. Olis niiin kiva saada otettua jollaintavalla erilaisia kuvia. Tavoite olis erottua massasta, edes vähän :-D Ja niin, saa mulle ehdotellakin kuvausideoita! Yritän toteuttaa ne parhaani mukaan täs syksyllä :)

Mun viikonloppu meni hyvin, olin perjantain isoiskoulutuksessa, lauantaina olin töissä ja kaverilla käymässä ja sunnuntaina käytiin viemässä Kurikan uudelle kirpparille tavarat. Kantsii käydä tsekkailemas sielä :-)  Tästä tuli taas tälläinen löpinähöpinä-postaus, mutta olkoot.
Hauskaa viikkoa ja huomenna onkin jo keskiviikko! Ihanaa :)

2 kommenttia:

  1. Mee vaikka huoneeseen jossa on yksi kirkas lamppu ja pistä siihen kohtaan mistä valo tulee pitsiliina tai joku muu reikäinen kangas päälle ja katso millaisia varjoja tulee :) Sopii myös taskulampulla pienempää kohdetta kuvattaessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Pitääpä toteuttaa tämä tässä piakkoin :)

      Poista