perjantai 8. marraskuuta 2013

88.

Taas on yksi viikko takanapäin..alkuviikko mateli ihan hurjan hitaasti, mutta loppuviikko menikin sitten ihan superia vauhtia! Mun uuteen kämppään muuttoon on enää 3viikkoa, hui :o Vaikka tykkään tästä kämpästä ihan hirmusesti, odotan myös tonne muuttoa innolla!

Aattelin koota nyt joitain kuvia mun tästä viikosta ja ylipäätään, avata hieman mun normaalia arkiviikkoa teille.

Mun maanantai alkoi sillä, että olin ihan yliväsynyt, mutta olin silti koulussa tosi ajoissa! Maanantain pelasti onneksi pizzalla käynti, ja Trendi! Ja Trendin välissä ollut subi-alennuskupunki...:-D Kiva lehti, kannattaa lukea!
En osaa enkä oikeastaan haluakaan olla kuten muut bloggaajat, joten en lisää tänne kuvaa ihanasta ja monipuolisesta aamiaisesta sängyssä, sillä noh..mun aamupala on lähinnä jonkun leivän nopeasti syömistä meikkauksen tai hiusten laiton ohessa. No, nyt oon monena iltana panostanut mielummin iltapalaan, vaikka en illalla yleensä tykkääkään syödä paljoa.


Tiistaina oltiin Tiinan kanssa kuvailemassa mun kämpillä, kuten edellisestä postauksesta varmaan luittekin. Tiistaina meillä oli myös enkun kuuntelu, mikä meni ihan hyvin :) Tai ainakin oletan niin...
Keskiviikkona me tehtiin kauppiksen alakertaan "oma studio", sillä koulun varsinainen studio oli varattuna. Tarkoituksenamme oli kuvata muotokuvia, missä kasvojen muodot (hymykuopat jne) tulevat hyvin esiin. Ja mun mielestä onnistuimme tehtävässä yllättävän hyvin :)

Torstaina mun postilaatikkoon tupsahti voittamani hiuspanta EMILIA'S DIARY-blogista. Oon käyttänyt tota ihan hirmupaljon nyt loppuviikosta, varsinkin kylminä aamuina toi on ihan ylimukava pääs :) Kiitos paljon Emilia!
Torstaina mulla oli enkun kirjallinen koe sekä tekstinkäsittelyn koe. Kummatkin meni ihan hyvin, tuloksia odotellessa :3

 Nyt oon vaan löhönnyt tän perjantai-illan, sillä suunnitelmat muuttui yhtäkkiä ja oli toisaalta kiva jäädä vain kotia, sillä oon ollut koko viikon ihan yliväsynyt..Huomenna olis suunnitelmis mennä hakemaan kirpparikamat kotia ja mennä koirien kans lenkille. Lazy weekend siis tulossa :-)
Ensi viikolla vaihtuu jakso koulussa, ja pitkiä päiviä taas luvassa! Onneksi talvilomaan ei enää ole pitkä aika :)

4 kommenttia: