lauantai 27. syyskuuta 2014

156.

Lätkäsen nyt aikani kuluksi muutaman alkusyksyl otetun kuvan teille. Tykkään näiden tunnelmasta ihan sikanajotenki rento syksynen fiilis! Mua tosin kyl pisti ampiainen jalkaan, kun rämmin tuolla viljan seassa..
T-paita GT | Ruutupaita H&M | Shortsit H&M | Kello DW | Koru GT




Mun on pakko kertoo tänne(kin) pari mun törttöilyy viimeisen parin viikon ajalta - eka sattu, kun ajelin pari viikkoo sit pyörällä duuniin ihan ajatuksissani. Mä siinä ihan normaalisti ajelin ja yhtäkkiä rupesin miettii, et ei hitto, puhkesko mun pyörästä kumi vai mitä, kun tuntu niin raskaalta ajaa..no, katoin sit taakseni ja siellä naureskeli pari työmiestä ihan kippuras mulle, kun olin sit ajanu just laitettuu asfalttii :D Ei voi muuta sanoo kuin, että loistavaa työtä Heljä, kun päätit jättää kauhajokiseen asfalttii pyörän (ja kenkäs..) jäljes :-D

Toinen sattu täs pari päivää sit, ku menin just ennen duunivuoroo Siwasta hakeen mun kenkäpakettia. No, astuin sit normisti sisälle kuulokkeet pääs. Tajusin et ei hitto, mun pitää ottaa kuulokkeet pois, kun näytän puhelimen näytöltä sen numerokoodin, millä sen paketin voi lunastaa. Repäsin sit kuulokkeet pois ja eiköhän musiikki sit jostainsyystä jatku ihan normisti jonkun nolon biisin tahdissa ja jostainsyystä ihan törkeen lujaa! Eihän siellä kaupas ollut kuin normaalia enemmän porukkaa.. ja anteeksi sulle mummo vieressäni, joka säikähdit tätä ihan hirveesti :-D hups

2 kommenttia: