lauantai 13. syyskuuta 2014

150.


"Pidäthän kiinni, jos astun yhden pitkän askeleen
Nostatko pystyyn, jos horjahdan ja putoan polvilleen
En näe mitään, olet silmäni, aistithan mitä teen
Ja vaikket sinäkään näkisi, astuthan kanssani tohon pimeään
Olen kuullut, näin on tehty jo vuosia aiemmin 
Olen nähnyt, näin on astuttu meitä ennemmin 
Olen tiennyt, varmasti näin sen kuuluu mennäkin 
Olen kuullut ja nähnyt ja tiennyt, mutta miksi vieläkin näin pelätään

Yritän löytää verkon, josta kiinni saan 
Pakko löytää turvaa, koska minuun luotetaan 
Hapuilen aina vaan, minua nostetaan 
Ja silloin kiinni saan, mut silti pelkään vaan, et ote irtoaa

Ote irtoaa.."
Koulupäivät ja pitkät duuni-illat vetää mut ihan puhki, mut en voi kuin todeta et mul menee aiva hyvin - on kiva nähä kavereita ja viettää niiden kanssa aikaa, suunnitella ulkomaanreissuu, jännittää paria kivaa uutista, tsempata itteensä kouluun, tehä duunii, kuunnella musaa ja saada siitä inspistä, miettiä koulun kuvaprojektia, esitellä meiän koulua 9-luokkalaisille, hengailla koirien kanssa, viettää aikaa perheen kanssa, valokuvata ja suunnitella tulevaisuutta. On jotenki nii hassuu ajatella, että pian mäkin oon jo täysikänen.. mihin ne vuodet oikein katoaa? Toki henkisestihän mä en ikinä saavuta varmaan tota ikää ;-D enkä haluakaan!

2 kommenttia: