torstai 25. syyskuuta 2014

155.

Vitsi olis niin siistii mennä ajas taaksepäi - olis vielä kesä ja ois vaan niin rentoo ku sai vain mennä ja olla miten lystää! Olin koko kesän duunis, nii oli se silti omallatavallaa paljo rennompaa ku nyt :-D ja kesäl tulee muutenki tehtyy paljo enemmän kaikkee kivaa ja tutustuttuu uusii ihmisii jotenki helpommin :-)

Koska oon vähän aikataulusta myöhäs, niin julkasen näitä kesäkuvii vasta nyt, hehe :-D oltiin siis mun ja Sinin mökkikemujen jälkeisenä sunnuntaina kuvailemas ja saatii mun mielestä ainaki ihan kivoja kuvia aikaseks :) Ripottelen näitä kuvii muutamaan postauksee!


Tää viikko on menny hirmunopeeta, sillä nyt on ollut ihan hirveesti eri menoja - kauppiksen esittelyä kurikassa ysiluokkalaisille, koulua, kokeita, duunia ja kavereita. Nyt viikonloppuna pitäis sit vissiin ottaa rennosti (mitä nyt vähä töihin pitäis kyl, muttamutta..) ja mennä juhlistamaa kaverin synttäreitä mökille :-) Lisäks mun pitäs kuvata se mun kuvaprojekti loppuun ja miettii mitä laitan koulukuvauksee päälle, ettei käy samalla lailla ku viimevuonna, ettei mulla oo mitää fiksuu päällepantavaa vielä koulukuvausaamunakaa..:-D hehe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti