tiistai 2. syyskuuta 2014

148.

Näit kuvii kertyy mun puhelimeen ihan liikaa, joten aattelin joitain kuvia muillekki nähtäväks!
1. Töistä tulleena, hitto mikä väsy 2. Poka oli täyttä Kauhajoel elokuvis, kun oltiin kattomas The Expendables 3 :-D 3. Hanna lähetti mulle snäpis kuvan parhaasta kokiksesta ikinä..tää pullo ei vaan voi olla totta!! 4. Pari kaverii tuli Seinäjoelta kämpille viettään iltaa

5. 6. Paras lenkkiseura! 7. Menossa valatilaisuuteen 8. Valassa - siellä ne kaikki on nyt sit rivis

9. Överihyvää ruokaa 10. Sotku on paras! 11. Juustoportilta safkaa hakees 12. Kotimatka-fiiliksis ;D

13. Menossa Jurvaan - Sannin läksiäisiin! 14. Sanni ikävä tulee, mut nautihan reissusta täysillä! 15. #baari 16. Ehkä paras drinkki ikinä!!



17. Kesäkuvatehtävän kuvat esillä valokuvanäyttelyssä 18. Maailman kiireisin aamu - vihaan kasiaamuja! 19. Koulussa sommitelma-tehtävää tekemäs 20. Näiden avulla mä kestin enkun tunnit..
21. Maailman ihanin lenkkikamu - ärghhh, kamala pentukuume 22. Olin ahkera ja tein taco-salaattia - vitsi oli hyvää 23. Koulu on hauskaa ja sillee #nomakeup 24. Kouluruuan aatelia - tortilloita!

22. Olin ahkera ja tein toisenki kerran taco-salaattia..nam!! 23. Koulu - täältä tullaan! 24. Valkoisessa puussa kahvilla Elinan kans 24. Rommi
Ja tosiaa, mut löytää nykyään myös ask.fm:stä. Joo turha kysyy sit miks oon siellä, en tiä itekkää:-D mutta menkäähän kyselemään!

4 kommenttia:

  1. #BAARIMIKOT XD ahahahaha paras reissu hetkeen♥

    VastaaPoista
  2. whaa unohdin ihan et otettii noit kuvii sillo ku kuvattii sitä esine-juttua :'DD kivoja kuvia!

    VastaaPoista