keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

118.

Mulla on oikeesti lähes aina puhelin messissä mukana, niin puhelimen muistiin kertyy ihan mukava määrä erilaisia kuvia ja videoita. Videot on yleensä sellasta luokkaa, ettei niitä edes kehtaa missään julkisuudessa näyttää, mutta kuvista löytyy ihan hyviäkin kuvia!

Pääsiäinen meni mun osalta hyvin. Rentouduin, näin kavereita ja pidin hauskaa :-) Tosiaan, mä etsin tällähetkellä uutta kämppää sattuneista syistä, joten jos joku tietää hyväkuntosen yksiön Kauhajoen keskustasta tai sen tuntumasta, niin saa vinkata mulle!
1. Niitä todella harvoja rauhallisia aamuja Ellun kans... 2. Mun ottama kuva meidän koulun valokuvanäyttelyssä 3. Pipo4. #jätski #ruokaeipetäeikäjätä


5. Mun tytöt6. Mä niin rakastan kukkia, vaikka tapankin ne aina puolivahingossa, kun en muista hoitaa niitä kunnolla.. 7. Tuolloin oli vielä 15päivää Viroon, tänään siihen on enää 4päivää, jee! 8. #läskiperse



9. Tiinan kans kuvailemassa tässä pari viikkoa sitten10. Söinpä kerran salaattia iltapalaks.. 11. Tyttöjeniltaa 12. Grillailua hyvällä porukalla!






13. #teinipeili 14. ja 15. #pikkukoissut #lenkillä 16. Ajelemassa hyvässä seurassa viime viikonloppuna!!





17. Johannan kans lenkkeilemäs toissapäivänä 18. Poliisit-sarjaa telkkarista eilen illalla 19. Jätskihetki ulkona 20. Munkkikahvilla Johannan ja Katrin työnä :-)

Enää vajaa puolituntia koulua ja sitten töiden kautta vapun viettoon kavereiden kans! Sunnuntaina pitäisi tosiaan lähteä aamulla viikoksi kohti Viroa. Mutta ei mulla muuta kuin että hauskaa vappua vaan kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti