keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

115.

Mä sitten otin ja tulin oikein kunnolla kipeeks..olin tiistain ja tän päivän pois koulusta, tosin mitä nyt loppupäivästä menin Viron reissun palaveriin ja olin hetken aikaa tunnilla sen jälkeen. Mun olo on edelleenkin hirvee, mut onneksi kuume on edes laskenut. Eipä tarvi (ainakaan toivottavasti!) sairastella sit Viron reissulla..

Ollaan mietitty Tiinan kanssa jo pidemmän aikaa, että koska mentäisiin "taas" kuvailemaan yhdessä ja maanantaina päätettiin vihdoin toteuttaa tää meiän suunnitelma! Tajuttiin, että ollaan kuvailtu viimeksi yhdessä joskus loppusyksystä, mikä onkin hassua, sillä tuntuu, kuin siitä olisi tosi lyhyt aika..
Mä en oo ikinä tykännyt olla kuvattavana, enkä varmasti tuu ikinä siitä tykkäämäänkään, mut Tiinan kans on vaan jotenkin niin rentoo ja helppoo olla kuvattavana, kun jutustellaan ja naureskellaan vaan koko aika! Me nähään kyl koulussa joka päivä, mut meiän pitäsviettää enempi aikaa vapaa-ajalla, vai ootko samaa mieltä kanssani Tiina? ♥ Otettiin Tiinan kans myös ulkona kuvia, ja yksi niistä päätyikin mun uudeksi profiilikuvaksi naamakirjaan.
Nyt häivyn hyvän kirjan ja teekupin kanssa sohvalle makaamaan, heippa!

2 kommenttia:

  1. FUUUCK heljä oot ihana :') ♥♥ Todellakin pitäis!
    Oli ihanaa kuvailla pitkästä aikaa xx

    VastaaPoista