sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

114.

Niin vain vierähti mun viikonloppu..vietettiin kumpanakin päivänä iltaa kavereiden kanssa ja etenki eilen oli tosi hauskaa! Viikonlopun saldona mulla on aiva hirvee olo; tuntuu just siltä, että olisin jääny johonki katujyrän alle..mä niiiin vihaan tätä flunssaa

Sain mun Oriflame-tilauksen viime viikolla ja oon ihan rakastunu noihi! Kaikenlisäks noi tuoksuu ihan ylihyvältä :)

Tänään joskus päivällä Lotta soitti ja ilmoitti tulevansa mun työ kylään. Siinä ei muu auttanut kuin laittaa äkkiä kamat kasaan ja lähteä kävelemään kämpille Lottaa vastaan. Oli ihanaa nähdä tota tyttöö pitkästä aikaa ja jutella oikein kunnolla♥ meidän pitäs vaan nähä useemmin, vaik välimatkaa meiän välil onki.. Mut nyt mä käperryn tonne sohvan nurkkaan kattomaan leffaa kera suklaalevyn! 
PS. Mä lähden toukokuun alus viikoksi Viroon parin kaverin kans, kivaa!!

2 kommenttia: