sunnuntai 3. elokuuta 2014

139.

Mä yritän (tai oikeastaan mun perhe ja kaverit yrittää) pitää mut kiireisenä ja menossa koko ajan. Mua meinaan ahdistaa. Ahdistaa ihan liikaa. Kaikki. Ihan kaikki. Ihan sama mitä aattelen, niin ahdistaa. Oli se sitten ystävät, tulevaisuus, ruoka, harrastukset (tai harrasmattomuus), valokuvaus ja ylipäätää, elämä. Joten on ollut pakko keksii tekemistä koko ajan, ettei toi ahdistus taas saa vallattuu mun mieltä. Vittu. Mä en vaan jaksa ymmärtää mikä tän kaiken tekee taas. Pääsinhän mä tästä viimeksikin jo yli aika hyvin ja nyt tää tuli satakertasena takaisin. Luulin, että muunmuassa uusi paikkakunta ja uudet kaveripiirit muuttais tän, mutta ei näköjään. Toki nyt kun rupee aattelee, niin mihinkä tää olo ois voinu ees kadota, sillä kaikki tapahtumat ja ylipäätää kaikki kulkee mun mukana - aina ja ikuisesti. Ne on vaan opittava hyväksymään, vaikka ei tahtoisi.

No kiitos eron, tää paska olo nous pintaan taas. En mä sitä aluks tajunnutkaa enkä oikee ajatellukkaa, mut sit se vaan tuli. Tuli ja tais tulla pitkäksi aikaa. Ihan sama mitä mä aattelen, niin itkettää. Minä, joka en itke kuin todella harvoin, on itkenyt nyt viikonlopun aikana ihan hirveesti. Ja vielä muiden ihmisten nähden.

Mun kaveri tos lohdutti ja samal ehdottikin, et kirjottaisin mun ajatuksii ylös, sillä se kuulemma helpottaa. Kirjotin tuossa sitten semmosenkin stoorin kaikkee tästä, ja rupesin miettii et jos julkaisisin sen. Loppujenlopuksi tulin siihen tulokseen, että en mä uskalla. Pelkkä ajatuskin siitä, että joku muu (varsinki tuttu ihminen) lukis niitä rupes ahdistamaan. Kuka nyt haluaisi jakaa omia, todella henkilökohtaisia asioitaan muille luettavaks. Toisaalta, miksipä ei..

Mutta ettei tää menis pelkäksi kirjotteluksi, munhan piti tulla postaamaan ihan normaalisti, niin tässä kuvia mun puhelimesta..mulla kun noita kameral otettui kuvii ei ole, sillä valokuvaus ei jaksa kiinnostaa tällähetkellä sitten tippaakaan.
1. Suunnistamas tiistaina 2. ja 3. Yks parhaimmista viikonlopuista aikoihin...4. Meiän sunnuntai-höntsäilyy, kun ei jaksa nousta ylös..

5. Onpas masentavaa olla töis näin hienoilla ilmoilla! 6. #kaljamaistuu #hups 7. Närpiös käymäs 8. Uudet nahkashortsit on parhaat!

9. Hetan kans laatuaikaa pitkästä aikaa10. Menkääs tsekkailee mun instagramia (@heeeelja), koska sieltä löytyy mustaki enempi kuvia ;-) 11. 12. Mä en voi kuin yhtyy näihin sanoihin. Näin se vain on...

13. Ensin päivä alkoi paskasesti kaatosateella... 14. Mutta sain kuitenkin jatkettuu töitä normaalisti.. 15. No, tää kertooki mun fiiliksistä. Join ja paljon, koska tuollon se paska olo alko. Fuck that shit! Vuokrattii siis Paulapieksujen mökki, jossa pidettii pippalot, mutta ilta meni mun osalta vähän miten meni, koska no, paska fiilis. 16. Onneksi äiti ja kaverit pakotti mut tonne, vaikka olikin paska ja ahdistunut olo, sillä kaverit sai mut olemaan miettimättä asioita ja rentoutumaa ees vähä..

17. Ihana äiti sai mut lähtemää seuraavana aamuna Vaasaan sen, iskän ja Reetan kans. Kiitti äiti, sä tiät just mitä mä tarvin18. Vaatteita testailees 19. Rakastan tätä kelloo vieläki vaikka kuinka paljo20. Jätskillä torilla - vitsi siellä oli paljon eri makuja mitä täällä kurikas ei todellakaa oo!
Mutta nyt suuntaan näiden paskasti nukuttujen öiden takia nukkumaan. Tai ainakin yrittämään nukkumista. Mä en vaa totu tähän, että en saa nukuttua, sillä mä tunnetusti oon ollu semmonenki unikeko, että.. voi miksi tää ei vaan voi kadota johonkin, voi miksi...

En voi kuin todeta, että onneksi mulla on maailman paras perhe ja ystävät rinnalla♥ vaikka en usein sitä sanokkaan, mutta ette tiedäkkään kuinka tärkeitä ootte mulle!

4 kommenttia:

  1. mitä ennoo tiänny et seurustelit, kenen kans..?:O Mutta voimia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, mua ainakaa ei oo tehty sellaseks ihmiseks, joka julkistais kaikkee just vaikka sitä facebookis..ja ihan hyvä niin! Kiitti paljo, kuka sit ookkaa :-) kai se tästä!

      Poista
  2. Here for youuuu, kyllä sä jaksat <33
    Tuu jo nopiaa tänne, että saamme tuntea subin parantavan vaikutuksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, katotaan nyt. Ihana sä <3
      Minä tulen viimestää ens viikolla, kun koulut alkaa..sit matkamme vie subiin!

      Poista