sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

128.

Mun veljellä oli viime viikon perjantaina valmistujaiset. Voitte vaan kuvitella kuinka kiirettä ja häslinkiä meillä oli kotona koko sen pari viikkoa ennen juhlia..Mä yritin tulla Kauhajoelta porukoille parhaani mukaan tuona aikana ja kyllä, saimme hyvät juhlat aikaan!
Tänä vuonna oon saanut olla osana tosi monissa juhlissa, mikä on ollut enemmän kuin mahtavaa. On ollut kavereiden valmistujais- ja yo-juhlia sekä tietty nämä oman veljen juhlat. Mä niiiin tykkään juhlista ja siellä olevasta tunnelmasta! Eikä se hyvä ruokakaan kyllä mikään huono puoli oo :-D

Tuona perjantaina menimme aluksi kirkkoon aamu kahdeksalta, josta siirryimme kuvanoton jälkeen ammattikoululle varsinaiseen juhlaan, jossa jaettiin mm. stipendit ja todistukset valmistuneille. Lisäksi juhlatilaisuudessa oli todella kaunis lauluesitys, wau!

Mulla on juhlista vaikka ja kuinka paljon kuvia, mutta en niitä julkaise teille. Kuvat pysyköön meidän perhealbumeissa, ihan jokaisen oman yksityisyyden kannalta ;-)

Mun veli sai myös kasan erivärisiä kukkia! Voisin vaikka aina omistaa kasan kukki, ne vaan jaksaa piristää päivää kuin päivää!

Me leivottiin äitin kans juhliin paljon kaikkea hyvää syömistä! Paljon jäi syömättä, mutta kyllä sitä syömistä menikin :-) Mä tein muutaman voileipäkakun, ja voi vitsit ku niistä tuli hyviä! Voisin jopa melkein sanoa, että voileipäkakku on yks mun leivonnais-bravuureista :-D

Ens vuonna on myös (ainakin toivottavasti:-D) luvassa paljon juhlia, sillä kaverit valmistuu ammatteihinsa tai saa valkolakin! Ihanaa :-) Ja ainiin, parin vuoden päästä mäkin sit valmistun, hui kamala!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti