maanantai 2. kesäkuuta 2014

126.

Meidän koulussa oli viime keskiviikkona valmistujaiset. Kauppiksesta lakitettiin monta todella hyvää opiskelijaa, ja oli kyl ilo nähdä, kuinka kaikki (ainakin toivottavasti :-D) opiskelijat olivat tuolla kauppiksessa viihtynyt.

Mua pyydettiin kuvaamaan kaikki kauppiksesta valmistuneet ja mä tietenkin otin tämän tehtävän ilolla vastaan! Noita kuvia on jossain vaiheessa tulossa alkukesäkuusta mun tuonne kuvasivustostolle, kun saan perattua ja muokattua ne. Nakkaan sit vaikka linkkiä tänne!

Valmistujaisten jälkeen jäätiin vielä Tiinan kanssa ottamaan kuvia toisistamme. Otettiin muutamia kuvia tuolla juhlasalissa ja siirryttiin sen jälkeen läheisen ala-asteen seinää vasten ottamaan lisää kuvia. Naureskeltiinkin siinä sitten siivojien kanssa, että me ei vissiin haluta lähteä ollenkaan täältä koulusta, kun oltiin siellä viimeisinä :-D




Outoa ajatella, että ensi vuonna oon jo muka kakkosella. Hassua, sillä justhan mä vasta astuin ekan kerran tuonne kouluun...Voin kyl ihan suoraan sanoa, että oon viihtynyt tuolla koulussa ihan sikahyvin, vaikka välillä on ollutkin kausia, jolloin koulu ei oo oikein napannut. Odotan silti jo innolla (yllättävää kyllä:-D) ensi lukuvuotta!

2 kommenttia: