perjantai 24. tammikuuta 2014

101.

Mun alkuviikko töissä meni vierähti erilaisten haastatteluiden ja juttujen parissa. Tiistaina kävin koekampauksessa revyytä varten, ja mun hiuksista tuli yllättävän kivat! Keskiviikkona mun piti käydä ottamassa yks rokotus Turkin matkaa varten neuvolas, mutta toisinkävi, sillä mulle laitettiinki kaks rokotusta..ei tuossa muuten mitään, muttakun satun inhoamaan pistämistä :-D
Oltiin eilen Elinan kans tekemässä juttua Opinlakeus-messuista meiän työssäoppimis-paikan puolesta. Haastateltiin eri ihmisiä sieltä, mm. Kauhajoen 10.luokkaa sekä messujen isäntänä toiminutta HP Parviaista.
Keskiviikko-ilta vierähti meillä kummallakin vähän pitkään, joten oltiin kummatkin ihan sikaväsyneitä, ja niin siinä sit kävi, et herättiin aamulla puhelinsoittoon (eikä siihen herätyskelloon, niinkuin piti.....), jonka jälkeen ei mennyt kuin minuutti-pari, kun pojat kaarsi autolla mun kämpän pihaan. Hitonmoinen kiire, mutta oltiin me sit ylinopeesti kyllä valmiitakin!
Siellä messuilla me käytiin Kristiinan ja Elinan kanssa ottamassa parturikampaajien osastolla meille kampaukset, mut ainoastaan Kristiinan hiuksista mulla on kuva..

Kaikesta huolimatta oli kyllä tosi kiva päivä! Oli mukava nähdä ja jutella monien eri kavereiden kanssa pitkästäaikaa.
Tänä viikonloppuna aion vaan rentoutua ja tarkoitus olis kyllä mennä viettämään iltaa kavereidenkin kanssa taas vaihteeksi :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti