tiistai 3. syyskuuta 2013

69.

Ei vitsit, kuinka viikot täällä hujahtaa nopeasti! Mun normaaliin päivään kuuluu koulun lisäksi töitä, kaupassa käynti & iltalenkki, läksyjen tekoa ja kavereiden näkemistä :-)

Koulus me ollaan paljon kuvailtu ja muokkailtu kuvia. Laitan joskus jotain mun ottamia "huippuotoksia" näytille, jos tohdin :-D
ah, niin ihanasti puhkipalanut tausta, mutta mulla ei täällä kämpillä ole vielä photoshoppia koneella..

Tosiaan, saatiin koulusta melkein ilmaiseksi kamerat (+muistikortit ja laukut) käyttöömme. Eli kyseessä on Canonin 1100d. Ihan hyvä kamerahan se on aloittelijalle/hieman kokeneemmalle, mutta itse vannoutuneena Nikonistina voin sanoa, että ainuttakaan Canonia tähän taloon ei enää tule. Ja kun tuota Nikonia osaan käyttää suhteellisen hyvin ja osaan kuvata sillä ihan hyviäkin otoksia, niin on ollut vaikea lähteä tuota Canonia käyttämään, siinä kun asetukset on järjestelty (lue: sekoitettu) kameraan ihan outoon järjestykseen..

Viime viikolla me mentiin koulusta ruokamessuilla käymään. Sieltä ei lähtenyt mukaan kuin iso rasiallinen toffeekarkkeja äitille myöhäseksi synttärilahjaksi :)

Viikonloppu meni osaksi Kurikas ja osaksi Kauhajoella. Perjantaista lauantaihin olin jatkoriparilla isosena. Lauantaina vietettiin iltaa mun työnä kavereiden kanssa ja tuli siinä sitten syömingeissäkin käytyä.

Kämppäkin alkaa jo olla hyvässä mallissa ja voisin jossakin vaiheessa syksyä tehdä jonkinmoista esittely-postausta. Mitä mieltä ootte, oisko sellanen yhtään mitään? :)

Tällä viikolla pitäisi tulla yksi kiva juttu postissa ja kun se saapuu, niin tuun sitten heti teille sen esittelemään. En malttaisi vaan millään odottaa :-D

Huomenna oliskin sitten viikon paras päivä, eli kahentoista aamu <3 ihanaa! Nyt lähdenkin sitten läksyjen pariin!

12 kommenttia:

  1. esittely-postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Se tunne ku hallintapaneelis näkyy mun kuva tossa noin hahaa vähä säikähdin xD
    Ihaana ♥

    VastaaPoista
  3. ihq heljä <3 t salainen ihalijasi ;><,;>;<,>;>;;>;> viidenw pisteen vihje............ jäksy

    VastaaPoista
  4. Huhhuh ku oot lihoonu, kauhee näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tästä ihanasta kommentistasi anonyymi <3 arvostan tätä todella!
      Ja ainiin, jos naama tai kroppa ei miellytä, nii siirry pois täältä blogista, kukaan ei sua pakota tuleen tänne :)

      Ps. Omasta ja kaverien mielestä oon kyl laihtunut monia kiloja viimeisen puolenvuoden/vuoden aikana ja kroppa on kiinteytynyt muutenki, mut kai mun täytyy sit uskoo sua anonyymi, ku tiät mun asiat paremmin ku mä ite :)

      Poista
    2. Ja unohtu viä mainita, että miks musta tuntuu, et tämän kommentin kirjoittaja on kurikkalainen..ja jos osun yhtään oikeeseen ihmiseen, niin kys.henkilö ei ole todellakaan sellaises kunnos et voisi tulla tänne "huutelemaan" :)

      Ja jos saa itseä ruveta vielä vähän puolustamaan, niin nää kuvat ei oo kyllä mitkään kaikkein otollisimmat kertomaan todellista ruumiin muotoa. Ja mielummin vähän enemmän muotoja, kuin ei muotoja ollenkaan ;)
      Eikä se sun peppuasi pitäisi kutittaa, vaikka painaisin kuinka paljon. Who cares?

      Ja venyipäs tämä nyt kilometrikommentiksi...

      Poista