maanantai 27. toukokuuta 2013

57.

Pesispelit meni hyvin-me voitettiin meitä vastassa ollut luokka. Tällä viikolla onkin sit pesispelien finaali, jolloin selviää mikä ysiluokka voittaa! Ja tosiaan mä sit paloin tuolla pesispelissä oikein kunnolla! Hups..

Me oltiin perjantaina luokkaretkellä Tampereella. Ohjelmaan kuului vain suklaatehtaalla käynti ja shoppailua. Ei oikein päästy yhteisymmärrykseen meidän luokan ja luokanvalvojan kans, että minne mentäis, joten mentiin vain noihin kahteen :-D Päivä meni Tampereel ihan kivasti ja lähdinkin heti Kurikkaan tultuamme Kristiinankaupunkiin viikonloppua viettämään. Viikonloppu sielläpäin oli oikein mahtava! Pitäs mennä tuonnepäin useemminki :)
Ideaparkissa oli Loreal Parisin tuote-esittelijät, jotka teki ihmisille ilmaiseksi esimerkiksi luomivärit. No, mä sit päätin mennä kokeilemaan. Tosi kivat tuli, jokseenkin kyllä hieman tummat...ja loppuillasta näytinkin sitten turpiin saaneelta, kiitos luomivärien leviämisen :-D
Tänään aamulla mun suoristusrauta sanoi itsensä irti. Tänään aamulla suoristusrauta sammutti koko meidän talon sähköt (onneksi tajusin mennä laittamaan sulakkeet takaisin paikoilleen sähkökaapista) ja sen jälkeen koko rauta ei oo enää lämmennyt..nyt viikonloppuna rauta teki kyllä samaa, eli ei meinannut lämmetä. En halua luopua tuosta vielä, mutta kai mun on pakko mennä tänään ostamaan uus suoristusrauta :-D

Mutta ei mulla nyt muuta! Torstaina olis pitkämöpäivä, perjantaina yhen kaverin valmistujaiset ja lauantaina päättärit! Jee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti