tiistai 7. toukokuuta 2013

54.

Ei tästä mun blogin pidosta oikein tuu mitään :-D Liian paljon tekemistä ja menemistä, etten kerkeä paljoa koneella istua ja puhelimella postauksen väsäys on...no...sanoisinko, että typerää.

Tänään kävin päivittämäs vähän mun meikkipussia, sillä suurinosa mun meikeistä vetelee viimesiään ja näin keväisin on kiva päivittää vähän uutta sisältöä sinne!
Pitkän (...) pohdinnan jälkeen päätin vaihtaa luottomeikkivoiteeni Lumenen CC-voiteeseen. Saa nähdä petynkö pahemman kerran tuohon vai onko positiivinen yllätys!

Mun vakkarimeikkipussiin kuuluu meikkivoiteen lisäksi puuteri, ripsari, kulmakynä, peitepuikko, ripsen taivuttimet, eyeliner sekä näin kesän tullen myös, aurinkopuuteri. Oon maailman laiskin ja surkein laittamaan mitään erikoisempaa meikkiä itelle, vaikka aina silloin, kun oon meikkiin jaksanut panostaa, siitä tulee aina joltakulta kehuja..en kai luota omiin kykyihini tarpeeksi :-D
Mun meikkipussikin alkaa olla jo siinä kunnossa, että en kehtaa sitä pian enää käyttää..pitää siis suunnata tässä joku päivä meikkipussi-ostoksille!



Siinä siis mun eniten käytetyimmät ja uusimmat meikit!

Ja sitten asiasta viidenteen...Tajusin tällä viikolla, että osa kesän kivoimmista tapahtumista menee multa ohi, sillä lähden riparille isoseksi alkukesästä ja loppukesästä lähden Norjaan. Ärsyttää, mutta onneksi kaikki tapahtumat ei kuitenkaan mee ihan sivusuun. Uskon, että kesästä tulee silti tosi ihana ja tapahtumarikas, enkä usko, että mulla tulee tekemisestä pulaa :-D

Tällä viikolla olisi luvassa ainakin Seinäkuun yö (mikälisikäli kaikki menee niinkuin pitääkin!), töitä ja äitienpäivä! Yritän palailla nyt viikonloppuna postauksen merkeissä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti