sunnuntai 24. helmikuuta 2013

45.

Oon aika mones blogis nähnyt tälläsen ja päätin tän nyt vihdoin sit toteuttaa :)
1.Oon noin 167cm pitkä
2. Oon oikeakätinen
3.Perhe on mulle tosi tärkeä!
4. En oo matkustanut ikinä lentokoneella, eli suomennettuna; en oo ikinä ollut missää kovin kaukana.
5. Oon viimeisen parin kuukauden aikana päivittänyt Facebookkiin toosi monta kuvaa..sori kaikki, jotka on mun kavereina :D
6. Kuvaan Nikon D3100-kameralla, johon mulla on 3objektiivia (50mm, 18-55mm ja 55-200mm)
7. Aion hankkia täs kevään aikana mulle tuohon lisäsalaman ja ehkä myös uuden objektiivin
8. Mulla on iPhone 4S ja on vieläkin siihen ihan rakastunut! Ihan paras puhelin!
9. Kuuntelen paljon musiikkia. Spotify on kaveri
10. Meillä on tällähetkellä 2 koiraa, 2 kissaa ja 2 marsua.

11. Kaverit on mulle tärkeitä!
12. Mulla on muutama tosi läheinen kaveri, jolle voin kertoa ihan kaiken
13. Oon tiennyt jo monta vuotta minkälaisen tatuoinnin haluan. Sillä on mulle suuri merkitys elämässä.
14. Viimeisen vuoden aikana mun elämässä on tapahtunut ihan liian paljon.
15. En tiedä, miten oon siitä kaikesta selvinnyt, mutta tässä sitä ollaan.
16. Ihailen aitoja ihmisiä.
17. En tykkää kaksinaamaisista tai ylimielisistä ihmisistä.
18. Nykyään mietin tosi paljon sitä, miltä jokin asia tuntuu muista
19. Lisäksi yritän aina ottaa muut ihmiset huomioon!
20. Pystyn juttelemaan lähes kenen tahansa kanssa. Muistan ainoastaan yhden kerran, kun en keksinyt oikein mitään jutusteltavaa...:D
21.Leipominen ja ruuanlaitto on kivaa!
22. Erityisesti itsetehty pizza ja mutakakku on parasta!
23. Oon juonut ihan pienestä pitäen kahvia.
24. Nykyään juon myös paljon teetä.
25. Luen aika paljon blogeja, mutta silti mulla ei oo mitään erityistä suosikkia!
26. Mut löytää instagramista nimimerkillä hessuy.
27. Ymmärrän englantia paremmin kuin puhun. Oon aika huono englannissa.
28. Vihaan 5, 10 ja 20 senttisiä
29. Mutta silti mulla on lompsa täynnä niitä!
30. Mulla on sekä mopo-että traktorikortti
31. Kävin viimekesänä riparin lapissa, Pyhällä
32. Nyt oon vajaan vuoden käynyt isoskoulutusta ja aion hakea ens kesänä johonkin leirille isoseksi
33. Mulla on jo kesätyöt hankittuna!
34. Mulla on ehkä maailman huonoin itsekuri! En tajua miten oon voinut joskus olla karkkilakossa yli vuoden..
35. Kesäisin muut syö jätskituutin samassa ajassa kuin mä jätskipaketin
36. Täytän kesäkuussa 16
37. Mulla on päiviä, jolloin mietin, kuinka helppoa olisi, jos olisi autokortti..
38. Pystyn nukkumaan helposti kellon ympäri..silti arkena meen aina yli myöhään nukkumaan.
39. Mulla tulee aamuisin aina hirveä kiire!
40. Enkä meinaa ikinä keritä linkalle. Onneksi meillä on ihana kuski, joka aina odottaa mua, kun juoksen linkalle hikipääs!
41. Oon keräillyt jo monta vuotta tavaroita tulevaan kotiini. Pienenä ärsytti, kun aina sai "vain" jotain mukeja lahjaksi, mutta nykyään oon enemmän kuin kiitollinen niistä!!
42.Mulla on unelmia, jotka aion toteuttaa vielä joskus!
43. En oo mikään hissukka, eli uskallan sanoa mielipiteeni!
44. Yritän käydä päivittäin lenkillä
45. Mutta oon yleensä niin paljon menossa, etten välttämättä aina kerkeä
46. Välillä toki otan ja menen joskus klo12 aikoihin illalla lenkille. Se rauhallisuus on niin sanoinkuvaamatonta! Noh, aamut ei ookkaan sit niin kivoja...
47. Mulla on paljon kavereita muilla paikkakunnilla!
48. Oon melkein kaikkiruokainen! Oikeesti, harva ruokalaji on sellainen, joka ei uppoo!
49. Erilaiset juustot on parhautta
50. Nää kuvat on otettu mun vaatekaapista. Perkasin sen tänään ja tajusin, että hiihtolomalla on pakko päästä shoppailemaan! Lisäks mun on pakko päästä koluamaan kirppareita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti