maanantai 4. helmikuuta 2013

38.

Siitä on sitten miljoona vuotta kun oon postannut viimeksi. Tarvitseeko erikseen mainita miksi uutta postausta ei ole tullut? Noh, jos joku ei tajunnut, niin voin ihan suoraansanoa että mulla on ollut ihan hirmusen raskaita ja kiireisiä viikkoja! Ei ainuttakaan päivää jolloin olisin ollut kotona ihan kunnolla!

Mitähän kaikkea edellisen postauksen jälkeen on oikein tapahtunut..ensimmäisenä mieleen tulee ainakin viime viikonloppu. Oltiin kaveriporukalla mietaalla ja oli huippukivaa! :) Mä päätin laittaa mietaalle tekoripset silmiin, ja ette arvaakkaan kuinka kauan niitä laitoin?! Uskomattomat 1h ja 5min!! Sellasta se on ku on tälläset nakkisormet..Meinasi järki ja hermot lähteä kyl muutamaan otteeseen!
Sit oon ollut käymäs opinlakeus-messuilla, kavereitten luona, pelannut ihan himona subway surffia ja päivittänyt suhteellisen ahkerasti instagramia. Mua voi seurailla instagramis nimimerkillä hessuy :D oikeesti meinasin kuolla, kun tajusin että melkein kaikki nimimerkit oli varattuja!

Tänään tehtiin Lotan ja Riikan kans laskiaispullia, vaikka laskiainen ei vielä ookkaan! Teki vaan niin mieli jotaki makeaa ja hyvää :-)

Huomenna olis luvassa koulussa talviliikuntapäivä ja me mennään laskettelemaan. Tänä vuonna päätin että meen vain ja ainoastaan pulkkamäkeen. Otan varmaan kameran joukkoon, eli kuvia on luvassa :)
Tälläviikolla meillä on myös näytelmäharkat, sillä me aiotaan esittää se meidän syksyllä tekemä näytelmä myös muille. Eli tervetuloa vain katsomaan sitä sit :D
ps.se mun videopostaus on valmis, mutta se ohjelma jolla muokkaan sitä, ei suostu yhteistyöhön! Ärsyttää ihan suunnattomasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti