perjantai 28. joulukuuta 2012

30.

Kotona ollaan! Olin siis pari päivää parin kaverin ja sit mumman työnä kyläs ja nyt oon vihdoin kotona. Mahtava reissu! Harmi vaan, että sain sen toteutettua vasta nyt sillä en oo yksinkertaisesti kerinnyt aiemmin.
Multa vaan loppu akku kesken matkan, joten tältä reissulta ei oo hirmusesti kuvia :(

Mun oli tarkoitus keskiviikkona käydä hakemas se mun yllätys, mutta yllätysyllätys silloin ei vielä ollut kaupat auki..noh, päätin sit hakea sen eilen, mutta ennenkö olin päässyt kys.kauppaan, niin kaupan ovet olivat menneet kiinni. Hitto, sanon minä! Noh, huomenna uus yritys, sillä suunnataan huomenna ajoissa (!!) seinäjoelle, ettei vaan mikään kauppa ehdi vahingossakaan mennä kiinni..rupee pistää pian vihaksi, kun ikinä ei onnistu :D

Kävin sit mökilläkin kattomas samalla reissulla kun sielläpäin olin.Voi että kun oli hienonnäköstä kun lunta oli jokapaikassa ihan hirmuset määrät!

Takaisintulomatkalla kävin vielä veljekset keskisellä pikaisesti. Mukaan tarttui yks lahja kaverille, dödöä sun muuta tarpeellista,karkkia ja sit pari hiustuotetta:
Nyt illalla olis luvas tyttöjen iltaa Laurojen, Elinan ja Tanjan kans :) Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti