tiistai 25. joulukuuta 2012

29.

Jouluaatto on ohi ja ihanan pitkä (tainno pitkä ja pitkä...) loma on vielä edessä! :)

Vietettiin tää joulu perinteisesti kotona koko perheen kanssa ja ai että, kun oli ihanaa viettää laatuaikaa ihan koko perheen kans. Nää on niitä hetkiä jolloin halus että kaikki asuis vielä kotona yhes niinku silloin pienempänä<3 En tiedä kuinka ens vuonna käy, ku mä muutan kotoa pois...ehkä mä arvostan vielä tätäkin enemmän näitä yhteisiä hetkiä koko perheen kanssa.

Illemmalla käytiin porukalla viemäs haudalle kynttilät ja sen jälkeen oli vuorossa perinteinen jouluateria. Voi että kun tuli ahmittua taas ihan liikaa..
En kerinnyt, tai oikeastaan jaksanut kuvata jouluaattona juuri yhtään..toki kukapa nyt jouluaattona jaksaisi kaiken syömisen jälkeen :D eheheh
Lahjojen jaon jälkeen me syötiin erilaisia juustoja ja juotiin glögiä sekä viiniä. Oikeesti,voisin syödä noita juustoja yhä uudelleen ja uudelleen. Nam!!
Olin sopinut parin kaverin kans, ettei osteta toisillemme joululahjoja...mutta kuinka sitten kävikään?! Hommattiin toisillemme pienet lahjat..hups!
Mut tässä nyt suurinosa mun lahjoista:
justimuspaita, hiusten hoitonaamio, meikinpoistoaine, pumpulia ja pörrösukat
Mun veli on aika paljon tekemisis Justimuksen poikien kans, joten se oli hommannut mulle ja mun veljelle hienot paidat ja nimmarit:)
koristekiviä (esim.kulhoihin), kynttiläastia, jouluvalot sekä muki
Sain myös siniseen teema-astiastoon rikkomavaraa. Oon pienestä pitäen saanut näitä lahjaksi ja hetkenaikaa mulla on ollutkin jo koko sarja. Säästän näitä siihen asti kun muutan kotoa pois. Pienempänä näitä ei toki osannut arvostaa todellakaan niin paljoa kuin nyt!
Ja mitä olisikaan joulu ilman karkkia?! Ja suklaata!
ps. huomatkaa hienot autot-tikkarit! kiitti laura<3
Lisäksi sain juoksuvyön koirien kanssa lenkkeilyyn, muita astioita, kosmetiikkaa, lahjakortteja, kihartimen () sekä käydään ostamassa yks isompi juttu mulle kun kaupat aukee näitten pyhien jälkeen. Oon ihan täpinöissäni siitä jo nyt!!!

Vaikka sanoin kaikille, jotka kyseli että mitä haluaisin lahjaksi, että en tarvi mitään, niin silti sain vaikka ja mitä! Itelle kaikkein tärkeintä joulussa on yhdessäolo ja paremman mielen saan lahjan annosta (varsinkin silloin jos kaveri oikeesti tykkää siitä!) vaikka en sano ettenkö tulisi hyvälle tuulelle lahjojen saamisestakin :) Onneksi sain kaikkea käyttötavaraa (hyvä te kaikki ihanat lahjojen antajat, te tunsitte mut enemmän kuin hyvin!) sillä arvostan näitä juuri eniten, koska näille on oikeesti käyttöä ja nää tulee tarpeeseen :)

Huomenna lähen reissuhun parin kaverin ja mumman työ ja käyn varmaan torstaina alennusmyynneissä sielläpäin. Toivottavasti ei oo vaan hirveet ruuhkat (toiveajattelua...) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti