lauantai 1. joulukuuta 2012

21.

Mulla on kauhea joulufiilis! Miten voikaan muutamalla jouluvalolla ja punasella liinalla saada näin paljon joulufiilistä?! Ja sit vielä sekin, että ulkona sataa lunta!
mun yks kaveri toi noita karkkeja kanarialta tuliaiseksi ja laitoin niitä sit noihin mariskooleihin..
Ollaan laitettu tälläviikolla mun huonetta uuteen uskoon. Pientä remppaakin on jossakin vaihees sinne luvas,mut oon lähes kaikkeen mun huonees tyytyväinen, niin ei oo mikään kiire. Sain viimeviikolla sinne uusia kalusteita ja heti muuttu huoneen ulkonäkö vaikka kuinka paljon! Lisäks sain mm. uuden peilin ja tyynyjä. Aiemmin mun huonees ei oo ollu oikeen mitään ja se on ollut vaan hirvee kaaos.. Nyt mun huone on vieläkin kuin pommin jäljiltä, sillä en oo kerinnyt viä läheskää laittaa kaikkea järjestykseen :)
tsekatkaa mikä kaaos mun vanhas huonees oli..
Mut nyt meitsi häippää taas siivoilemaan huonetta, että se olis ees joskus valmis...moikka :)

2 kommenttia: