tiistai 6. marraskuuta 2012

14.

Isko on takanapäin ja kuukauden päästä taas uudestaan! Oli taas tosi hauskaa ja ihana nähdä jurvalaisiakin pitkästä aikaa! :)
Suurin osa iltaa leikittiin, juteltiin ja oltiin muutenvain yhdessä. Ja sit tietty mässättiin karkkia ym. (tää itsekuri)

Väsättiin sit illalla jokainen oma joulukortti ja minä taiteellisena ihmisenä sain "aikaiseksi" näinkin hienon kortin...:D tuleva taitelija, eiku..

Noita kortteja sai maalailla kultamaalilla, niin eiköhän joku tyranni-Sanni tullu ja sotkenu mun naaman. oot tyhmä<3
Eipä sen kummempia iskos oikeen tapahtunut, mitä nyt lukuunottamassa sitä et meille tuli sinne ambulanssi käymään. Se on sen verran monimutkanen juttu etten ala sitä täs selittämään. Onneksi ei ollut mitään vakavaa :)

Olin sunnuntaina keräämäs kolehtia riparikirkos. Ihan vain sen takia että sieltä sai isosmerkin, joka auttaa meitä pääsemään isoseksi sille leirille mille itse haluaa.

Voi, että kun tunsin olevani vanha (vaikka henkisesti oon vielä tyyliin 3v...eheheh, oonpa taas hauska) kun tulin kirkosta. En mä välttämättä muuten, mut miettikää nyt, et siitä on jo reilu vuosi kun olin itse riparikirkos! Oikeesti, onko siitä muka jo niin pitkä aika?!

Nyt meen käymäs koirien kans pienellä lenkillä kun on vielä valosaa ja sen jälkeen ajattelin lukea hetken aikaa huomisiin ruotsin ja matikan kokeisiin :)

2 kommenttia:

  1. siis kelle siä on tapahtunu ja mitä?!? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^Kys.henkilö ei halua asiaa hirmusesti levitellä, niinkuin et varmaan sinäkään jos olisit ollut siinä tilanteessa.

      Sen verran voin sanoa, ettei ollut mitään vakavaa. Asiasta selvittiin siis vain säikähdyksellä :)

      Poista