keskiviikko 26. marraskuuta 2014

165.

Tosiaan, lähdin Espanjan reissuun jo keskiviikkona-aamupäivällä Sinin kanssa junalla ja kerkesin shoppailla illan mittaan Nooran kanssa Helsingissä muutamia matkalle tarvittavia juttuja. Yövyin yöni Nooran kanssa Vantaalla tutulla, josta lähdettiin torstai-iltapäivällä kohti lentokenttää :-)

Nyt ajattelin kuitenkin esitellä teille Helsingin, Gran Canarian ja viimeviikkoisen Vaasan sekä Keskisen reissun ostoksia:

Helsingistä mukaan tarttui kauanhaaveilemani hattu. Kiertelin Nooran kanssa ympäri Lindexiä ja yhtäkkiä huomasin kaapin päällä yksinäisen hatun. Hattu oli viimeinen laatuaan. Musta tuli nyt sit virallisesti kukkahattutäti, kuten mun kaverit totes..
Hattu - 25€ - Lindex | Paidat - 15€/kpl - ?  | Puhelimen kuori - 13€ - Pull&Bear



Lippis - 30€ - Stadium | Maxihame - 20€ - Zara
Tässä näette mun uudet kosmetiikka-(tai oikeastaan meikki:-D) rakkaudet. Essencen sikaihania ja hyviä tuotteita! Tykkään erityisesti tuosta luomiväripaletista sekä huulipunista! Tähän kauppaan mulla sitte upposkin vähän enemmän rahaa..





Lisäksi tuolta reissulta matkaan lähti tuliaisten ja juotavien lisäks vaikka mitä muuta kivaa, mutta osaa en jaksanut kuvailla ja osa tavaroista ei tänne kuulu:)  
(Puhelinkuva-postauksen Gran Canarian reissusta voit katsoa täältä ja GoPro-videon täältä!)

Vaasassa käytiin viime viikon torstaina "pyörähtämässä"..okei, reissu oli kyl koko illan mittanen, mutta eipä se meitä haitannut :-D oli hauska shoppailla ja kierrellä ympäriinsä, vaikka mulla tuon kanarian reissun jälkeen tuo rahapuoli ei oo ollut millääntavalla kunnossa......:-D heh

Vaasasta mukaan tarttui pitkäänhaaveilemani uus toppatakki. Mä niin tykkään tosta ja kyl kaverit mitkä on sen nähnyt niin on sanonu et on ihan mun näkönen :-D ja äiskä tykkäili kans tosta! Mutta kuvaa mulla siitä ei täällä Lappajärvellä oo, sillä vein sen mukanani kotia, ja unohdin tietenkin kuvata - hyvä mä!
Fleecetakki urheiluun - 40€ - Topsport | Toppi - n.12 € - GT | Pitkä villatakki - 30€ - GT | Koru - 15€ - GT
Vihaan tätä puhelinta, koska mulla on laturi taas paskana. Siis tää on valehtelematta kolmas_vitun_toista laturi mikä mulla tuon puhelimen aikana on ollut. Oikeesti, mun rahat uppoo latureiden ostamiseen..kaikkein parasta tos oli, et mun laturi hajos tääl kämpäl illal, enkä saanu keneenkää yhteyttä. Ei siinä, kyl mä yhen päivän kestän helposti ilman puhelinta, muttakun työasioita oli läjä hoidettavana koneella, ja nettinä mulla toimii mikäsmuukaan kuin puhelin. Onneksi sentäs oli sopinut seuraavan päivän työajat etukäteen työnantajan kanssa, huh!
Näytönsuoja ja laturi - yht. 30€ - Keskinen | Eyeliner - ? - Keskinen | Suklaat - 4€/kpl - Keskinen
Miun piti ostaa myös uus eyelineri (vaikka en oo käyttäny edellistä vielä kuin pari kertaa...:D), mutta koska rakastan noita Essencen tuotteita niin oli pakko saada jo varalle seuraava eyelineri, koska toi vanha loppuu kyl jossainvaihees tai viimeistään kuivuu semmoseks ärsyttäväks..

Voin suoraansanoa, että tää postaus on kamala sekametelisoppa, muttakun väsyttää, selkää särkee, ärsyttää, vituttaa, jännittää, on kylmä ja nälkä eikä mikää oo hyvin. Samalla kuitenkin oon ihan törkeen ilonen yhestä asiasta. Oivoi, menispä tää kolme viikkoa nopeasti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti