tiistai 25. kesäkuuta 2013

59.

Onpa taas viimesimmästä postauksesta kulunu aikaa..hups :-D
Kesäloma on lähtenyt hyvin käyntiin, oon ollut aika paljon töissä ja sit loppuajan oonki ollut jossakin menossa.
Kävin tuossa loman alussa parturissa ja hiuksista lähti noin 10-15cm, koska latvat oli niin huonossa kunnossa:/ mutta nyt kelpaa taas hetkenaikaa!
Mulla oli tuos vähän aikaa sitte myös synttärit ja tuli tosiaan 16vuotta täyteen..nyt alkaakin sit tuskaiset pari vuotta ennenkö saa autokortin ja tietysti, pääsee ihan luvan kanssa baariin :-D  En kerinnyt mun synttäreitä paljon vietellä, sillä lähin heti seuraavana aamuna Pyhälle riparille isoseksi. Riparilla oli kivaa, vaikka olinkin puoliviikkoa kipeenä. Teen reissusta jossakin vaiheessa semmosen koostepostauksen :)
Juhannus meni rannikkoseudulla vietellessä kaverien kanssa. Lauantaina saunottiin ja vietettiin iltaa meillä likkaporukalla. Ja grillattiin tietysti! Oli kyllä hirmumukavaa :)
Ja sitten tärkeimpään uutiseen eli ensi vuonna mua kutsuu Kauhajoki ja katsoistutkinto. Ihanaa, kun vihdoin pääsee täältä käpykylästä pois...ei sillä, että Kauhajoki mikään suuri paikka oliskaa, mutta silti :-D Alan siis opiskelemaan media-assistentiksi ja tarkoitus olis se valkolakkikin saada. Mut saa nyt nähä miten käy :)

En varmaan muistanu puoliakaan mun menoista ja tapahtumista, mutta ei voi mitään..Nyt lähden tästä töihin! Ruskettukaa ja syökää paljon jätskiä! Ja ennenkaikkea, nauttikaa kesästä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti