torstai 25. lokakuuta 2012

10.

Syksy, ehkä ihanin vuodenaika! ..heti kesän jälkeen:D Oikeesti, mua niin ärsyttää kun en saa enkä pysty lenkkeillä kauheasti kun mulla ottaa jo henkeen. Onneks tän ei pitäs olla mitään vakavaa, mulla vaan flunssa aina äityy näin pahaksi..onneksi mulla on tähän lääke joka auttaa edes vähän.

Oon ollut tän viikon tetissä perhepäivähoitajalla. Tähän viikkoon on mahtunut sekä ilon- että surunkyyneleitä ja tää viikko on painunut kyllä tosi hyvin mieleen! Lisäksi tuntuu että mun ammatti tulevaisuudessa ehkä liittyy lapsiin :)

Lisäksi oon ollut aika paljon iltoja nyt töissä ja sen jälkeen oon saattanut vielä käväistä kylällä, että kotiin on sitten tultu yleensä myöhään. Sen takia univelat pukkaa vähän päälle :D

Lähen nyt perjantaina Ouluun kaveriporukalla ja ollaan siellä yötä hotellissa. Lähen sit junalla vähän etukäteen sieltä pois (muut jää seminaariin loppuajaksi) eli siis lauantai-aamupäivällä. Lauantai-illalla meen varmaan mietaalle kavereitten kans :)
ps. meillä sataa lunta! Ihan tyhmää :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti