sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

135.

Aattelin esitellä teille nyt vähän jotain tuotteita ja juttuja mitä oon kotiuttanut viimeaikoina. Yleensä, kun ostan jotain rupeen käyttämään tuotetta heti ja näin sen kuvaaminen unohtuu sit kokonaa..hups! Osan näistä tosiaan oon voittanut eri kilpailuista ja osan oon ihan ite ostanut :-) Mun Viron ostoksista on vielä tulossa postausta jossainvaiheessa, kun en oo vieläkään sitä ehtinyt tehdä!

Tosiaan, mua suosii harvoin arpaonni, mutta nyt parin viimesen viikon aikana onni on suosinut mua enemmän kuin hyvin :-) Tosiaan voitin Sinnestore-verkkokaupan instagram-kisan, josta palkintona tuli nuo Skullcandyn kuulokkeet ja yks ylikiva t-paita! Suupohja.fi-instagram-kisasta voitto napsahti mulle - eli kiitos kaikille, jotka mua äänesti! Siitä palkintona meitsi sai Acerin pöytätabletin :-) Kivaa!

Käytiin kurikkalaisessa hiussalonki Saksillassa (jossa käyn ite aina parturissa) synttärikahvilla ja osallistuin siellä synttäreiden kunniaksi järjestettyyn kisaan. Sieltä voitin pari matkakokosta hiustenhoitotuotetta ja noi on ollut kyl loistohyviä!
Käytiin mökkireissun yhteydessä tuos alkukesällä kyläkauppa Keskisellä ja sieltä mulle tarttui joitain pieniä juttuja mukaan!
Puuteri / noin 11€

Hiuslakka / noin 12€


 Turun reissulta mulle tarttui mukaan pari korua, alusvaatteita ja toppi! Unohtamatta tietenkään aurinkolaseja :-D Noista koruista katsoin alunperin vain tota sinisävyistä (joka muuten sointuu mun silmii täydellisesti:-D), mutta sitten tajusin, että toi savunharmaakin on ylikiva, joten otin molemmat!
Koru / n. 10€ / Cubus
Koru / n. 10€ / Cubus
Pitsitoppi / 20€ / Bikbok

Aurinkolasit / n. 10€ / Cubus
Eilen oltiin Seinäjoella shoppailemassa, tainno oikeastaan asioita hoitamas, mutta pyörähdettiin pikaisesti myös kaupoille. Väkee oli ihan hirmusesti, sillä Seinäjoella oli meneillään tangomarkkinat. Käytiin sit subiski syömäs, ku nälkä vähä pääs yllättämään meitä kaikkia :-D Kaupoilta löysin alla olevii juttuja ja lisäks läjän uusii alusvaatteita! Ja hei, unohtamatta mun kauanhaaveilemaa sauvakiharrinta! Siitä postausta myöhemmi :)

Mun noin vuoden vanhat lenkkarit alkoi täs joku aika sitten osoittaa merkkejä siitä, että ne alkavat vedellä viimeisiään..no, suunnattiin eilen sit Intersportii alennusten perässä ja löysin alle satasella itselleni todella hyvät lenkkarit, kiitos alennuksien! Noilla kelpaa nyt tallustella pitkin maita ja mantuja, sillä noi on jalkaan tosi hyvät ;-)


Mua ei kyl hetkee nähdä vaatekaupoil, sillä oon kelaillu viimeaikoina, että mulla on ihan liikaa vaatteita (ja osa pitäs laittaa kirpparille vaik myyntii) eikä mulla oo itseasias edes mitää vaatetta mitä tarvisinkaa :-D mutta toisaalta en valita, sillä kyllä mulla aina tolle rahalle löytyy käyttöä, sillä jonkinmoinen autoki pitäs pikkuhiljaa hommata..iik!!

2 kommenttia:

  1. Onks sun vaatekaappi puskassa ;))) no ei vaiskaa söpöjä ostoksia on!!

    VastaaPoista
  2. On, ekkö oo huomannu ;) jeesjees, kiitti :)

    VastaaPoista